АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ
Центърът за административно обслужване в РУО – Монтана препоръчва на гражданите и бизнеса да използват лицензиран пощенски оператор и възможностите, които дава Системата за сигурно електронно връчване за водене на кореспонденция по електронен път. Чрез нея за улеснение на потребителите се подават запитвания, заявления, искания, сигнали, жалби и др. По този начин може да се ограничи необходимостта от физически контакти и струпването на хора в Центъра за административно обслужване.
Системата поддържа услугата електронна препоръчана поща, предназначена за граждани и юридически лица, администрации, лица, осъществяващи публични функции, и организации, предоставящи обществени услуги.
Системата за сигурно електронно връчване се използва чрез потребителски интерфейс на адрес: https://edelivery.egov.bg/. Достъпът се осъществява след регистрация чрез квалифициран е-подпис или ПИК на НОИ.
За осигуряване на квалифициран електронен подпис доставчици на удостоверителни услуги ще издават едномесечен безплатен електронен подпис, като ще предоставят онлайн възможност за заявяване на подписа.
За повече информация: https://egov.bg/wps/portal/egov/topical/be7210e2-457c-4b74-b8cc-f919ecffc9fe.
- Център за административно обслужване
- Плащане на административни услуги чрез ПОС терминал
- Заявяване на административни услуги по електронен път чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги
- Харта на клиента
- Заповед за утвърждаване на вътрешни правила за административно обслужване
- Вътрешни правила за административно обслужване
- Най-често срещани въпроси и отговори
- Годишни доклади за оценка на удоволетвореността на потребителите от качеството на административното обслужване в РУО – Монтана
- Уведомления за откриване на производство по издаване на общ административен акт
- Регистър на общите и индивидуалните административни актове
- Регистри, поддържани от РУО – Монтана