АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ
Центърът за административно обслужване в РУО – Монтана препоръчва на гражданите и бизнеса да използват лицензиран пощенски оператор и възможностите, които дава Системата за сигурно електронно връчване за водене на кореспонденция по електронен път. Чрез нея за улеснение на потребителите се подават запитвания, заявления, искания, сигнали, жалби и др. По този начин може да се ограничи необходимостта от физически контакти и струпването на хора в Центъра за административно обслужване.
Системата поддържа услугата електронна препоръчана поща, предназначена за граждани и юридически лица, администрации, лица, осъществяващи публични функции, и организации, предоставящи обществени услуги.
Системата за сигурно електронно връчване се използва чрез потребителски интерфейс на адрес: https://edelivery.egov.bg/. Достъпът се осъществява след регистрация чрез квалифициран е-подпис или ПИК на НОИ.
За осигуряване на квалифициран електронен подпис доставчици на удостоверителни услуги ще издават едномесечен безплатен електронен подпис, като ще предоставят онлайн възможност за заявяване на подписа.
- Център за административно обслужване
- Плащане на административни услуги чрез ПОС терминал
- Заявяване на административни услуги по електронен път чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги
- Харта на клиента
- Заповед за утвърждаване на вътрешни правила за административно обслужване
- Вътрешни правила за административно обслужване
- Най-често срещани въпроси и отговори
- Годишни доклади за оценка на удоволетвореността на потребителите от качеството на административното обслужване в РУО – Монтана