ПРИОБЩАВАЩО ОБРАЗОВАНИЕ
ФУНКЦИОНАЛНА ОЦЕНКА НА СПЕЦИАЛНИТЕ ОБРАЗOВАТЕЛНИ ПОТРЕБНОСТИ НА ОСНОВАТА НА ICF-CY
- Насоки за прилагане на Картата за функционална оценка на индивидуалните потребности на децата и учениците със специални образователни потребности и с хронични заболявания във връзка с прилагането на Международната класификация за функционирането на човека, уврежданията и здравето на деца и юноши (ICF-CY)
- Приложение 1 – Карта за функционална оценка за необходимостта от допълнителна подкрепа за личностно развитие на деца и ученици
- Приложение 2 – Пълна карта за функционална оценка на деца и ученици в системата на предучилищното и училищно образование
- План за подкрепа
„Нашите деца“ – Информационен бюлетин на РЦПППО – Монтана
Регионално електронно списание за приобщаващо образование (РЕСПО)
Проект BG05M2OP001-2.011-0001 „Подкрепа за успех“
Регионален център за подкрепа на приобщаващото образование
Центрове за личностна подкрепа:
- ЦПЛР – ОДК „Ние, врабчетата“, гр. Монтана
- ЦПЛР – Център за работа с деца, гр. Берковица
- ЦПЛР – ОДК, гр. Вълчедтъм
- ЦПЛР – ОДК, гр. Вършец
Центрове за социална образователна подкрепа:
- Център за образователна интеграция на деца и ученици от етнически малцинства (ЦОИДУЕМ)
- Закрила на деца с изявени дарби